środa, 2 marca 2011

Między kuchnią, a salonem

Pewnie większość z Was zna ten program, a jak nie do zapraszam dziś do obejrzenia. Wcześniej nie umieszczałam żadnej notatki, chyba z racji niedowierzania, że tam będę. Zostałam zaproszona by móc wspolnie gotować z Andrzejem Polanem. Mój blog kulinarny został polecony przez grupę Onetu jako ciekawy, aktywny i rozwijający się, z czego bardzo mi miło!
Moje kulinarne zmagania możecie obejrzeć ---->> tutaj
Zaraz jadę na dworzec i fru pociągiem do Warszawy.
Program jest nadawany na żywo o 14:55 na TVN.

Zapraszam serdecznie!

2 komentarze:

  1. Gratulacje!!! Ja niestety nie mam polskiej TV. Koniecznie umiesc sprawozdanie jak bylo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie udało mi się dorwać TV, więc siedzę i kciuki zaciskam !

    OdpowiedzUsuń

Moja dusza się śmieje, a to dzięki Tobie!