wtorek, 8 października 2013

Ramka i murek

Lubicie motyw murku? Mi się bardzo podoba, te mijające się cegiełki coś w sobie mają, niewątpliwie maja swój urok. A teraz dzięki Studio75 można zmierzyć się z tym tematem, co więcej? sentencja i ramka.
Moja rameczka jest zrobiona z grubej tektury (pocięty karton), murem rysowałam kredkami akwarelowymi, a resztę jak widać. Aha, ramka jest oklejona cieniutka bibułka do pakowania prezentów i maźnieta pasta strukturalna oraz gesso.
Rameczka nie jest duża, gdyż ma 14x14 cm.




3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyszło ja do kredek akwarelowych się przymierzam :) powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna praca, dziękujemy za udział w wyzwaniu #10 studio75 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest wspaniała ozdoba na ścianę! Miło mi, że wzięłaś udział w moim wyzwaniu na blogu Studio75.

    OdpowiedzUsuń

Moja dusza się śmieje, a to dzięki Tobie!