środa, 16 października 2013

Jesiennie

Cały dzień robiłam jedna kartkę, ale nie moc mnie dopadła. Jednak ostatecznie jest i efekt mnie nawet zadowala. Niektóre kwiatki robione ręcznie, listeczki papierowe. Wszystko w jesiennych kolorach. Szkoda tylko, ze takiej jesieni nie ma za oknem :(



Użyłam różnych papierów, wycinanki, która potraktowałam mgiełkami domowej roboty i specjalistycznymi marki 13arts: seledyn kredowy i bezbarwnej z połyskiem . Do zrobienia środków kwiatków użyłam mikrokulek szklanych 13arts. Napis zrobiłam przy użyciu pudru do embossingu. Tło kartki równiez psikniete mgiełkami i farbkami wodnymi, jak i zastosowałam embossing na gorąco przy yzuciu bezbarwnego pudru z brokatem.
Kartke zgłaszam na wyzwanie w Scrapujących Polkach.

1 komentarz:

Moja dusza się śmieje, a to dzięki Tobie!