środa, 2 kwietnia 2014

Kurs na kartkę Wielkanocną

Proste kartki mają w sobie wiele uroku i są szybkie w przygotowaniu. Gdy nie mamy wiele materiałów wystarczy naprawdę tylko kilka rzeczy i możemy wyczarować piękne kartki by obdarować znajomych i rodzinę.
Tym razem chciałam Wam pokazać jak wykorzystać resztki z tekturowych elementów i stworzyć fajna świąteczną kartkę z zajączkami.

Na początek przygotujcie sobie bazę kartki – 10,5x15 cm, papier ozdobny w formacie 10x14,5 cm, inny papier w mniejszym formacie, tekturka z ozdobnymi elementami, stempel i tusz czarny do odbicia oraz perełki w płynie.


Stempel odbijamy na białym gładkim papierze wizytówkowym i pozostawiamy, aby wyschnął.


Przygotowałam sobie tekturkę z zającami, która będę wykorzystywać w kartce. Zajączki oczywiście przydadzą się w innym projekcie. Za pomocą tapicerskiego nożyka nacinam i wyjmuję delikatnie gotowe elementy.
Na dole jak widzicie mam już przygotowana wcześniej tekturkę, która podkleiłam papierem ozdobnym, a oczy zajączków zrobiłam perełkami w płynie.
Perełki w płynie można zastąpić samoprzylepnymi półperełkami lub przyklejonymi na klej.


Teraz wszystko przykładam do bazy i przyciętego wcześniej papieru i układam kompozycję. Jeśli coś trzeba zmienić teraz jest właśnie na to czas.
Na pewno zauważyliście, że napis został przycięty, a przy tekturce ucięłam boki z różowego papieru.
Jeśli kompozycja się Wam podoba, czas na przyklejenie elementów.


A końcowy efekt prezentuje się tak:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja dusza się śmieje, a to dzięki Tobie!