poniedziałek, 16 grudnia 2013

Dzyń dzyń dzwonia dzwonki sań

Te sanie wygrałam chyba 2 lata temu w Scrapińcu, są piękne, idealne do ozdabiania papierem, ale nie tylko. ja troszkę poszalałam mediowo.
Na początek je złożyłam i dodatkowo wzmocniłam klejem. Pomalowałam gessem i pasta strukturalną drobnoziarnista i gładką.

Maznęłam jeszcze biała akrylówką po paście, psiknęłam kilka razy mgiełką. Aby uzyskać bardziej pastelowy odcień, psiknęłam kilka razy wodą. I zaczęłam ozdabiać, po czym pomazałam znów biała farbą. dla lepszego efektu użyłam sztucznego śniegu w sprayu, psiknęłam jeszcze bezbarwna perłowa mgiełką, a dla zabezpieczenia lakierem do włosów. I oto efekt:






 Prace zgłaszam na wyzwanie w Craftowym ogródku oraz przyda-sie. 
Oraz na świąteczny konkurs w Goscrap.


 a ze wstążką  na wyzwanie SP.
Pozjeżdżalibyśmy z gorki na pazurki, ale sniegu brak:

4 komentarze:

Moja dusza się śmieje, a to dzięki Tobie!