niedziela, 1 września 2013

Lift kartki Ayeedy DM

Troche mi zeszło zanim sie zabrałam do tego liftu, ale jestem zadowolona. Wyszło fajnie, prawda?
Użyłam chyba wszystkiego co mi przyszło do głowy. Kartka jest na turkusowej bazie, a reszta to długa historia...
Pokazywałam jakis czas temu, ze robię papierki, więc użyłam dwóch kartek popsikanych mgiełkami i wystemplowanych w róże (bez kolorowania).
A na nich zrobiłam embossing na gorąco z motywem napisów (efekt widać nad kwiatkami), po czym znów psiknęłam mgiełką.
Biała baza na które nakleiłam wydarte elementy, tez była psikana mgiełkami - a w zasadzie był to efekt odbijany (przykładany do innej kartki). Potem było gesso - gdzieniegdzie więcej i mniej. Potem stemple i te kupne i samoróbki (może tutorial? kiedyś? ktoś chętny?). No i kwiatki i tu tez miks samoróbek i kupnych. Te różowe potraktowałam dłutkiem, stały się bardziej 3d, a w środku mikrokulki. Widać tez perełki w płynie i pręciki.





A kartka jest liftem kartki Ayeedy, wiec ja zgłaszam na wyzwanie do Diabelskiego Młyna.

1 komentarz:

  1. Super!!!
    Kursik poprosimy :P Przyda się na pewno :)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Moja dusza się śmieje, a to dzięki Tobie!