piątek, 19 lipca 2013

Nowe życie pudełka

Stare pudełko może mieć nowe życie, a szczególnie jeśli będzie miało swoje przeznaczenie.
Chodziło to za mną już jakiś czas, pudełko czekało i czekało, aż w końcu na SP pokazało się nowe wyzwanie w dziale AlteredArt/MixedMedia. Co prawda jest kilka wytycznych.
Oczywiście spełnionych:
metalowy element- kluczyk
motyw buta/bucika  - u mnie glany (transfer na gesso)
kolor fuksji - kwiaty, wstążka
puder do embossingu/UTEE - u mnie puder z brokatem na łatkach kwiatów


A tak na marginesie jest to pudełko po ciasteczkach. Brzegi oklejone szara tekturą falistą, przykrywka pomalowana biała akrylówką. Po czym specjalistyczną mieszkanka ze skorupek jaj obkleiłam wierch, pomalowałam gesso ze dwa razy. Wysuszyłam i znów pomalowałam gesso ciut grubsza warstwę tam gdzie miał być motyw glanów i voila :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja dusza się śmieje, a to dzięki Tobie!