środa, 20 lutego 2013

Przywoływanie wiosny

Tyle się naoglądałam na blogach jak dziewczyny pięknie robią tła do kartek, art journali, LOsów, ze i ja zapragnęłam miec takie tło. Spróbowałam swoich sił, choć specjalistycznych mgiełek u mnie brak. Moje mgiełki to rozwodnione wkłady z mazaków.
Powiem Wam, że spodobało mi się i już mam ochotę na jeszcze, jeszcze..., ale teraz bede polowac na jakis fajny szablon kwiatowy.
A do kartki wykorzystałam, oprócz wspomnianych "mgiełek":
wykrojnik Marianne Design płatek śniegu
wykrojnik Marianne Design kwiatek i listki
kwiatki różne
nagrzewnica
puder pink
stempel gałązki inkadinkado
magnolia pokolorowana pastelami







A kartke zgłaszam na wyzwanie Magnoliowych polek.

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe tło i jeden z moich ulubionych stempelków :) dziękuję za udział w magnoliowym wyzwaniu. Pozdrawiam mONAmi

    OdpowiedzUsuń

Moja dusza się śmieje, a to dzięki Tobie!