czwartek, 6 października 2011

Wyzwanie AA&MM w SP

Uwielbiam wyzwania altered art. To jak nadawanie nowego życia starym niepotrzebnym przedmiotom. Dzisiaj wzięłam udział w wyzwaniu na portalu SP, a mianowicie należało zalterować pudełko i stworzyć z niego skrytkę na przydasie.
Ja przerobiłam pudełko po serku mascarpone. Jest to plastikowe pudełko, a ja technika decoupage nadałam mu nowych kolorów. Mimo, iż nie ubłagalnie idzie jesień do zalterowania pudełka użyłam bardziej wiosennych motywów.
Użyłam serwetki z motywem kwiatowym, kilku kwiatków, brokatu w kleju, lakieru i pianki w płynie (coś jak perełki w płynie, ale tu bez perłowego odcienia). Są też kropki akrylowe i wstążka. Wypukłą, trochę nierówna powierzchnię tworzą skorupki z jajek. Co tworzy niezwykły efekt. Ale osądźcie sami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja dusza się śmieje, a to dzięki Tobie!