piątek, 27 maja 2011

Kartka sztalugowa

Każda scraperka ma taką kartkę w dorobku, więc i ja mam ją za sobą.
Jest niezwykle dekoracyjna. Obdarowany może nia się chwalić do woli stawiając na komódce.

Moja kartka jest dedykowana dla Mojej Mamy. Wykonana z papierów kupionych na allegro, kwiatów z empiku, półperełek jako środków kwiatów oraz ramka i kółko ze scrapińca.
Myślę, że spokojnie mogę ją zgłosić na wyzwanie Scrapińca z ramką.
Pasuje też idealnie na wyzwanie u Polski Scrapują - kartka sztalugowa/easel card w fioletach.







4 komentarze:

  1. Piękna, bardzo nastrojowa kartka w stylu retro, taka właśnie "na komodę"! :)

    Zu

    OdpowiedzUsuń
  2. No bajka ta kartka i już!:) Naprawdę wspaniały prezent prosto z serca! Brawo!!!

    Zu

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka śliczna, w cudnych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny blogggg<3333333

    zapraszam: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Moja dusza się śmieje, a to dzięki Tobie!