poniedziałek, 16 czerwca 2014

Mini albumik ekologicznie i recyklingowo

Od jakiegoś czasu nosiłam się ze zrobieniem takiego albumiku. Miesiąc temu zostało ono ogłoszone na Scrapujących polkach, jednakże nie wyrobiłam się. Baza oklejona, wystarczyło tylko ozdobić, no i oczywiście wkleić foty.
Albumik jest wykonany z rolek po papierze toaletowym. Okleiłam go papierem craftowym, Każda "karta" albumiku ma w środku kieszonkę, do której można włożyć cienkie karteczki. Ja przygotowałam tagi, na których można zrobić opisy do zdjęć.
Albumik okleiłam gdzieniegdzie taśma materiałową, dodatki kwiatowe to mini hortensje i kwiatki Latarnia morska. Inne papierowe dodatki to wycinanki z wykrojników, papiery Prima, American Craft i inne. Znalazły się tu tez listki z Retro Kraft Shop, które lekko wygięłam aby nadać im lepszego wymiaru.
Ahaaaa dobrałam też wstążkę, do koloru albumiku, myślę że trafiłam kolorystycznie. Co myślicie?

Czas na trochę fotek:







Albumik zgłaszam na wyzwanie do Craftowego ogródka:


3 komentarze:

  1. a mnie też ostatnio nosi na jakiś albumik :) bardzo fajny grubasek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Świetnie wyglądają te żywe kolory na tle kraftowego papieru. Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Moja dusza się śmieje, a to dzięki Tobie!