czwartek, 20 marca 2014

AA/MM marzec

U mnie wiosna na miętowo. Nie wiem co mi ostatnio, ale wszystko na miętowo widzę i zaczynam poszukiwać miętowych przydasiów.
Mam już miętowe talerze, dzięki mojej przyjaciółce ♥ Lakier do pazurów tez, tylko pazurów brak hahaha

W tym miesiącu miałyśmy za zadanie przeróbki szklanego słoiczka. Ja swój zmieniłam za sprawa haftu krzyżykowego. Przyszyłam taśmę brokatowa, a drugą już przykleiłam. Są też perełki w płynie, ale jakoś wchłonęły się w taśmę materiałową. Miały być tusze jednak okazało się, że wyschły wrrrrrrrrrrrr
W górę słoiczka można wbijać szpiki i igły, a w środku trzymać np. szydełkowe kwiatki.

Prace pozostałych uczestniczek można oglądać tutaj--> GALERIA

10 komentarzy:

  1. Ładne i przydatne :) BRAWO!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra igielniczek, a sówka rewelka

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sówka, i fajny pomysł na igielnik plus przechowywacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodka sówka i kolorki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja widziałam sówkę na żywo :D
    I jest urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna sówka i przydasiowy słoiczek zyskał świetne wieczko - po prostu 2 w 1 ;)
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Moja dusza się śmieje, a to dzięki Tobie!