piątek, 16 sierpnia 2013

Zeszyt

w technice Altered Art i Mixedmedia. Choć tutaj mniej prostego ciapania, a trochę bardziej precyzyjnego. Na początek kupiłam zeszyt w twardej oprawie, który okleiłam cieniutka bibułką do pakowania prezentów. Potem okleiłam okładki papierem z wzorem, a następnie wytuszowałam boki czarnym tuszem pigmentowym. Papier wystemplowałam gdzieniegdzie motywem zegara oraz zawijasków przy ramce. Następnie poprzyklejałam wszystkie elementy, ramkę, kwiatki, pomiziłam gesso. Z bliskiej odległości psiknęłam mgiełkami, popaćkałam farbkami wodnymi. Ramkę na koniec maznęłam preparatem nabłyszczającym. Na górze z prawej strony w kapslu umieściłam grafikę, posypałam mikrokulkami i utwardziłam żelem pod lampą UV.



Prace zgłaszam na wyzwanie Scrapujących Polek oraz w Skarbnicy Pomysłów.
Zdjęcie potraktowałam jako palete kolorystyczną. Zachód słońca, ptaki, konary drzew, muszelki i piasek!

2 komentarze:

  1. Piękna praca,dziękujemy za udział w wyzwaniu w Skarbnicy pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca :)
    dziękujemy za udział w wyzwaniu w Skarbnicy Pomysłów
    Z pozdrowieniami
    Srebrnolistka
    DT Skarbnicy Pomysłów

    OdpowiedzUsuń

Moja dusza się śmieje, a to dzięki Tobie!