wtorek, 4 czerwca 2013

Mamie ukochanej

Mimo, iz juz dawno po Dniu Matki ciut wczesniej je zrobiłam, ale czasu mało więc wstawiam teraz.
Każda zrobiona pod wpływem impulsu. Czerwona w kropy juz zarezerwowana.
Myślę sobie, że takie karteczki jak każde inne można Mamom podarować nie tylko w Dniu ich święta.



Aktualnie nic twórczego nie robię, bo remont w domu. A tak mnie raczki świerzbią, tak bym coś porobiła. Zamówiłam sobie nowe maski, inne nabyłam w Ikei z przeznaczeniem do ciasta - ja jednak widzę dla nich zupełnie inne przeznaczenie :) Ha i jeszcze jedną maskę do mediowania nabyłam w trakcie remontu, ale o tym już innym razem.
W między czasie, czyli w trakcie remontu odnawiam tez stare półeczki na przyprawy. Będą bialutkie, pachnące świeżością. Cud, miód :)

Ostatnio odkryłam wspaniałego bloga, na którym dziewczyny pokazują jak można, co można zrobić z zupełnie nie scrapowych dodatków. Zachęcam was do zabawy na blogu PrzyklejTo! W tym poście Tores pokazuje zupełnie inne dodatki do smash'owania, a zabawa polega na tym by wymysleć co jeszcze inne można wykorzystać :) Zatem bawmy się i twórzmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja dusza się śmieje, a to dzięki Tobie!