niedziela, 19 maja 2013

Album romantyczny

 Pewnie też tak macie, że ciężko jest Wam coś wyrzucić, bo się przyda. Z wieloma rzeczami tak robiłam, jednak pewnego razu zostawiłam tylko te naprawdę potrzebne. Bo po prostu robi się wielki śmietnik. I tak  wpadła mi w ręce tektura i szkoda było mi wyrzucić, więc postanowiłam zrobić z niej bazę na album.

Album jest kobiecy, pastelowy, romantyczny i pozytywny. Jest trochę miłośnie, są ptaszki i kwiatki. No i motyle. No, bo jak miłość bez motyli ;)

 Co prawda strony są grube, a łatwiej i lepiej jest pracować na bazach z beermaty, ale co tam ładnie wyszło.












Album formatu 15,5cm x 15,5cm.

Użyłam papierów z galerii papieru:
biała róża 02
świerszcz za kominem 06
usłane różami 06
dodatków z galerii rae
dodatków z herbatki dla dwojga
i innych


1 komentarz:

Moja dusza się śmieje, a to dzięki Tobie!