środa, 10 kwietnia 2013

Pudełeczko

Naoglądałam się różnych filmów gdzie to dziewczyny postępują z różnymi mediami. Ja do tego dodałam ciut swojej inwencji, a mianowicie pudełko (sklejka) potraktowałam decu. Piękna serwetka z motylami, brzegi pociapane czarna farbą, całość polakierowana dwa razy. A wieczko jak sami widzicie naciupane, ze hej:


Główny element na wieczku to widoczek w kapslu zrobiony Magic glossem. W środku jest panienka w stylu Vintage.
Dookoła różności od mini koralików, frywolitki, papierowych i materiałowych kwiatów, piórka po szpilkę ozdobną, pręciki, perełki, elem. z lekkiej masy i sklejki. A całość pomazana gesso, mgiełkami, konturówka 3d.



1 komentarz:

  1. Super pudełeczko, dołaczam do obserwatorów :) zapraszam do siebie origami-pasja.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Moja dusza się śmieje, a to dzięki Tobie!