poniedziałek, 26 listopada 2012

Karteczka z motylem i warsztaty

To była szybkie tworzenie, ale do karteczki przymierzałam się długo, bo nie miałam na nia koncepcji. Karteczka była podarunkiem dla znajomej w zamian za frywolikowe niedopitki, które wykorzystam w decu. Plan jest gorzej ze znalezieniem czasu na realizację.

Druga karteczka na 5 rocznicę Złotych rączek, dopiero teraz moge ja opublikować:
A na koniec chciałam wszystkich zaprosić na warsztaty kartkowe 8-9 grudnia w Klubie Borsuczek w Krakowie. Koszt warsztatów to 20 zł, będzie trwał godzinkę. W tym czasie każdy z uczestników zrobi swoja wersje kartki świątecznej i zabierze ja ze sobą.
Będziemy pracować na papierach: scrap.com, scrappasja.pl, na-strychu.pl, scrapek.pl oraz na wielu innych ozdobach. Oczywiście to wszystko w cenie kursu.
Zapisy na e-mail: maria.audi@wp.pl

Serdecznie zapraszam!



1 komentarz:

  1. Piękne kompozycje! Podoba mi się Twoje wyczucie w łączeniu kolorów/elementów :)
    Zu

    OdpowiedzUsuń

Moja dusza się śmieje, a to dzięki Tobie!