wtorek, 5 kwietnia 2011

Craftshow 2011

Choć fotek w tym roku brak, mam dowód na to, że tam byłam. Odebrałam zamówienia, coś tam dokupiłam, pogadałam ze znajomymi dziewczynami. Podejrzałam jak Flora/Basia robi wianki, umówiłam się wstępnie z Dominiką/Seleneana spotkanko, poznałam nową twarz Annę/Annalice.
A teraz moje zakupy:
Papierki i stemple - scrap pasja
 Kolejne papiery z craftshop, stąd mam jeszcze zawieszkę- śnieżynkę.
  Różności z decorscrap.
I kolejne papiery, kwiatuszki i gratis z scrap pasji, kupiłam jeszcze powiew wiosny, jakoś fotka mi umknęła.

Craftshow było z pewnością udane, szkoda, że byłam tak krótko, ale cóż obowiązki wzywały.
Kiermasz się udał, wyszłam na plus, za bilety się zwróciło i starczyło na ciacho haha :)

3 komentarze:

  1. Ha! też kupiłam te same motylki - stempelki w scrap pasji, i te papiery z craftmani też mam podobne :)

    Pozdrawiam Cię gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. shiart a nagrody nie chcesz?
    :)
    zglosilas sie do scrapinca?
    bo twoje wyzwanie zostalo wylosowane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no wow, jasne, aja wchodziłam na bloga waszego i jakoś nie zauważyłam wyników, trzeba sobie okulari nowe sprawic hihihi

    OdpowiedzUsuń

Moja dusza się śmieje, a to dzięki Tobie!